Tawe Help

Topic not covered?

Start a new topic

Realizar pago con tarjeta

Hola, he realizado: Usted está comprando una suscripción a Sparkol 

en un plan de pago mensual

 

Hoy se le cobrará:

€ 24.20 (€ 20.00 + € 4.20 IVA)


La página web, se quedó colgada y no he recibido nada a mi correo.


Por favor pueden ayudarme, quiero activarlo hoy.


Gracias

Hi Annais


Sorry for the delay.


I see that you have purchased the subscription and logged into the software since posting this. If you need any further support, let us know.

Hi, I have a question, I made the annual payment on 06/22/2017, but it appears as if I did not have a payment for the year, and I want to know why, even when I download it, I see the watermark in the presentations I make.

Hi Liliana,


I've opened a support ticket for you regarding this and sent a reply. Please check your email for further information.

Buenos días, 


Cada mes nos cobran 24,20 €. Pero no tenemos activada las suscripción. Nos gustaría cancelarla y no nos aparece el link para hacerlo. 


Hi Manuel,


I have responded to your support ticket regarding this. please check you email for further information.

No tengo suscripciones activas y recibo un cargo cada poco sin que yo haya comprado nada. Quiero desactivar esos pagos automáticos y que dejen de estafarme.
Me cobran sin utilizar la aplicación y no tengo ninguna suscripción activa. Quiero eliminar cualquier relación con esta aplicación

Login to post a comment